კვირა, 24.09.2017, 02:54
მოგესალმები სტუმარი | RSS
მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა
საიტის მენიუ
სიახლეების განყოფილება
ვიდეოები [2]
ჰიმნი [1]
სურათები [2]
ისტორია [4]
ფილმი [3]
მინი-ჩათი
200
შესვლის ფორმა
სიახლეების კალენდარი
«  მაისი 2008  »
ორსამოთხხუთპარშაბკვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
ძებნა
საიტის მეგობრები
ლინკები

ბანერები

  რომას ფან საიტი IP counter Top on A-Z.az
რეკლამა

სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
chelsi blu
მთავარი » 2008 » მაისი » 14 » ინგლისურმა გამოცემამ აბრამოვიჩს ბოდიში მოუხადა
ინგლისურმა გამოცემამ აბრამოვიჩს ბოდიში მოუხადა
17:24
ავტორიტეტულმა ბრიტანულმა გამოცემა Daily Mail-მა ბოდიში მოუხადა ჩუკოტკისგუბერნატორსა და ლონდონის “ჩელსის” მეპატრონეს მილიარდელ რომან აბრამოვიჩს, 2007 წელს გაზეთის ერთ-ერთ ნომერში რუს ოლიგარქზე გამოქვეყნებული გადაუმოწმებელი ინფორმაციის გამო. საქმე ისაა, რომ ავტორიტეტულმა ბრიტანულმა გამოცემა Daily Mail-მა ბოდიში მოუხადა ჩუკოტკის გუბერნატორსა და ლონდონის “ჩელსის” მეპატრონეს მილიარდელ რომან აბრამოვიჩს, 2007 წელს გაზეთის ერთ-ერთ ნომერში რუს ოლიგარქზე გამოქვეყნებული გადაუმოწმებელი ინფორმაციის გამო. საქმე ისაა, რომ Daily Mail-ის ერთ-ერთმა ჟურნალისტმა აბრამოვიჩს ბრალი რუსეთის ეროვნული ნაკრების საქმეებში ჩარევასა და ფეხბურთელებზე ზემოქმედებაში დასდო. კერძოდ, მან გაზეთის მკითხველებს აუწყა, რომ 2008 წლის ევროპის ჩემპიონატის შესარჩევ ციკლში ისრაელთან 1:2 წაგებული მატჩის შესვენებისას, “ჩელსის” მეპატრონემ რუსეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელისა და მოთამაშეების მიმართ უკმაყოფილება გამოხატა. გარდა ამისა, ჟურნალისტის ინფორმაციით, ის, თითქოსდა, აბრამოვიჩისა და უცნობი ფოტოგრაფის შეხლა-შემოხლის მოწმე გახდა, რომელიც პოლიციის ჩარევით დასრულდა. Daily Mail-მა აღიარა, რომ აღნიშნული ინფორმაციები არასწორი იყო და გაზეთის გუშინდელ ნომერში ეს საჯაროდ დააფიქსირა. -ის ერთ-ერთმა ჟურნალისტმა აბრამოვიჩს ბრალი რუსეთის ეროვნული ნაკრების საქმეებში ჩარევასა და ფეხბურთელებზე ზემოქმედებაში დასდო. კერძოდ, მან გაზეთის მკითხველებს აუწყა, რომ 2008 წლის ევროპის ჩემპიონატის შესარჩევ ციკლში ისრაელთან 1:2 წაგებული მატჩის შესვენებისას, “ჩელსის” მეპატრონემ რუსეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელისა და მოთამაშეების მიმართ უკმაყოფილება გამოხატა. გარდა ამისა, ჟურნალისტის ინფორმაციით, ის, თითქოსდა, აბრამოვიჩისა და უცნობი ფოტოგრაფის შეხლა-შემოხლის მოწმე გახდა, რომელიც პოლიციის ჩარევით დასრულდა. Daily Mail-მა აღიარა, რომ აღნიშნული ინფორმაციები არასწორი იყო და გაზეთის გუშინდელ ნომერში ეს საჯაროდ დააფიქსირა.
ნანახია: 614 | დაამატა: chelsi-blu | რეიტინგი: 0.0/0 |
სულ კომენტარი: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
Copyright MyCorp © 2017